Hodnocení obchodu
HP
Honzák Petr
Objednaná jiřina Neo mi vůbec nepřišla ale místo ní byla jiná která už druhý rok nevyrašila takže budu objednávat znovu a pokud to bude zase špatné tak končím s objednávkama.
HP
Helena Pourová
nic moc, rostliny byly jen defacto kořeny v hlíně, nebo velmi slabá rostlinka a nakonec ani nic nevyrostlo
DD
Dagmar Drbohlavova
Zboží mi vůbec nedorazilo, přestože jsem měla zaplaceno, vůbec nevím, kde nakonec zůstalo..
DD
Dagmar Děkanovská
Spokojená, rychlé dodání a cibulky vzešly všechny
MS
Michal Halda- SPAHOUSE
Nic moc. Zkusil sem objednat a z 80cibulel vzešlo asi 10ks u orlicku z 49ks vzešlo 0ks. To se mi nikde jinde nestalo ani u cibule z Lidlu... za mě nejhorší kvalita....
JS
Juraj Slovinský
Komunikácia, dodaný tovar .. zatiaľ bez výhrad k mojej spokojnosti ...
AH
Anna Hájková
MM
Marta Morávková
V
Vlasta
Velmi
JS
Jan Seknička
JV
Jana Vodsedalkova
LŠ
Lenka Šmídková
Rostliny přišly v naprostém pořádku. Jahody se mají čile k světu. Ocenila jsem velké cibule lilií, uvidíme, jak přečkají zimu. Dva druhy česneku, jeden nedráždivý na žlučník, nám pomůžou zvýšit imunitu, před chřipkovým obdobím. Takže já jsem naprosto spokojená.
IT
Ivana Trávničková
Komunikace,dodání,balení i kvalita dodaných sazenic jahod vše za 1*.Jsem velice spokojená,děkuji.
JT
Jana Tkadlecová
Dobrý den,
vyjadřuji velkou spokojenost s dodáním objednaných cibulek lilií. Cibule byly zdravé a vitální . Děkuji a doporučuji.
BK
Blanka Kocourková ,
Měla jsem objednány jahody a přišly v pořádku až ke konci kvetení 3 jahody uschly ,jelikož dobře odnožují nemusím koupit další a dodnes kvetou a ještě mají jahody Bohužel jsem objednala 3 lilie a jedna z nich mi dodnes nevyrostla ikdyž cibulka lilie je stále pěkná.
IŠ
Ivan Šulc
Vynikající komunikace super, pěkně zabaleno
Š
Šárka
Za mě velká spokojenost, objednávala jsem několikrát a už se těším na podzimní zásilku cibulek
L
Lenka
Objednala jsem poprvé a velké zklamání ....spoustu peněz za nic
P
PAVEL
Objsdnal jsem 32 sazenic vyberovych staleplodicich jahod. Prisli v dezolatnim stavu ale i presto jsme je zasadily do substratu urcenym na jahody. Z 32 se jiich chytlo 24. Dnes uz jich mame pouze 14, protoze postupne zacli odchazet. Z techto vyberovych staleplodicich sazenic jsme sklidili misku jahod o velikosti tresne a tim to skoncilo. Psal jsem do Jahodarby dotaz, jak je to mozne a odpoved znela::: REKLAMACI MUZETE PODAT DO 14 DNU OD ZAKOUPENI.Takze jsem zklamany a pravdepodobne zaslu prispevek do televize, .......
IŽ
Ivana Živcová
(Administrátor)
Dobrý den, pane Masiarcine,
dovolte, prosím, abych se za naší společnost vyjádřila k Vaší negativní recenzi.
Evidujeme u Vašeho účtu objednávku ze dne 4. 4. 2023 na 36 ks sazenic jahodníků, která byla vyřízena dnem 18. 4. 2023.
Po převzetí zásilky od Vás neevidujeme žádnou zpětnou vazbu (hovor, e-mail, ani jiný pokus o sdělení, že jste nebyl s obsahem zásilky spokojen).
Obrátil jste se na nás až dne 5. 7. 2023 ve 13:06 e-mailem se zněním: "Na jare jsme objednali a 8 ks mi uplne uschlo. Substrat na jahody he stejny. Prisli uz od vas v dezolatnim stavu. Tak zklamani". Ke dni 5. 7. 2023 bylo tedy 28 ks sazenic v pořádku, nikoli 24 ks, jak mylně uvádíte ve Vaší recenzi. Na Váš e-mail jsme odpovídali 6. 7. 2023 v 8:56 s omluvou a informací, jak máte v případě reklamace postupovat + odkaz na náš reklamační formulář.
Od té doby od Váš neevidujeme žádnou komunikaci.
Vaše tvrzení, že jste se nás dotazoval na důvod neujmutí sazenic a od naší společnosti jste dostal odpověď, kterou uvádíte výše, se nezakládá na pravdě a je lživé.
Společnost Jahodárna Brozany posuzuje pečlivě každou přijatou reklamaci a řešení v drtivé většině vede ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem,
I. Živcová
JT
Jan Tuhý
Přeji hezký den . Z deseti pavích orchidejí koupených od vás se chytlo všech deset . Moc děkuji . Jan Tuhý Teplice .