Objednávky skladem rozesíláme v pracovních dnech do 24 hodin.

Vrácené zboží a reklamace

I přes to, že se snažíme vše zajistit tak, aby se k Vám dostaly vždy pouze zdravé rostliny bez jakéhokoliv poškození, může se stát, že objednávka plně neodpovídá Vašim představám. V těchto případech máte dvě možnosti – odstoupení od smlouvy a reklamace části objednávky. Pokud vám nějaké zboží chybělo, vyberte možnost chybějící zboží. Každý takový případ ověřujeme dle čísla objednávky na konkrétním kamerovém záznamu z balícího stolu a při našem pochybení samozřejmě s omluvou situaci vyřešíme ke spokojenosti zákazníka.

V případě reklamace či chybějícího zboží hradíme náklady na poštovné my, v případě odstoupení od smlouvy je platí zákazník.
 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud máte více objednávek, je pro každou objednávku nutné vytvořit vlastní případ. Vyberte svůj problém a my vás provedeme.

 

Co není možné reklamovat?

1. Rostlina neodpovídá prodejní fotografii

Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu.

  • Námi zasílané produkty jsou (ve většině případů) zasílané jako cibuloviny, popř. prostokořenné sazenice. Při správné péči rostlina vždy vyroste do podoby podobné ilustrativní fotografii.
  • Květ rostliny není barevně totožný s ilustrativní fotografií produktu. Jedna a tatáž rostlina může vykvést do různě barevných podob vlivem podmínek, do kterých byla usazena (složení zeminy, stanoviště rostliny, četnost zálivek, volba hnojiva, popř. způsob moření, podnebné podmínky, atp…)
  • Rostliny (v kontejnerech) nemají listy, květy ani plody. Jedná se o přirozený stav rostliny, odpovídající termínu odesílání. V případě, že je objednávka expedována z počátku jara, nebo naopak na podzim, jsou rostliny zasílané po jarním /podzimním zástřihu, který je nutný pro budoucí vývoj rostliny. Drobné ovoce (s výjimkou borůvek) mají zpravidla jeden výhon.

2. Rostlina první rok po výsadbě nekvete

Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu.

U některých rostlin se první rok nedočkáte květu. 

  • Důvodem může být vlastnost rostliny (u některých rostlin, např. pivoňka, není z botanického hlediska možné, aby již prvním rokem dosáhla květu.
  • Dalším důvodem může být pozdní výsadba. V případě, že je sazenice (cibulovina) vysazena později, nemusí v průběhu prvního roku dorůst do květu.

3. Rostliny po převzetí zásilky jeví známky ovadnutí

Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu. I přes to, že objednávky expedujeme tak, aby na cestě k Vám strávily nejkratší možnou dobu, může se během transportu (především v horkých letních dnech) stát, že rostlina začne vykazovat známky ovadnutí (oschnutí). Rostlinu (popř. sazenici) vložte do čisté vody na 3 – 4 hodiny, rychle se zmátoří.

Do kdy lze jednotlivé druhy reklamovat jako vadné zboží?

  • Rozmnožovací materiál (osivo a sadba pěstovaných rostlin) jednoletých druhů: do 1 roku od data převzetí zboží zákazníkem
  • Rozmnožovací materiál (osiva a sadba pěstovaných rostlin) víceletých druhů: 1 rok po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy
  • Sazenice jahod, zeleniny a květin: do 3 týdnů od data převzetí zboží zákazníkem
  • Česnek: do 2 měsíců od data převzetí zboží zákazníkem

Plné znění najdete v našich obchodních podmínkách.